يادداشت محمود حسيني دهيار سهموجنوبي بمناسبت ۱۴ تیر روز شهرداری ها و دهیاری ها در سايت خبري سهموجنوبي
يادداشت محمود حسيني دهيار سهموجنوبي بمناسبت ۱۴ تیر روز شهرداری ها و دهیاری ها در سايت خبري سهموجنوبي

اين يادداشت به شرح ذيل مي باشد

به گزارش سايت خبري سهموجنوبي : روز ۱۴ تیر ماه را به تمامی دست اندرکاران مدیریت شهری و روستایی که با خدمت خالصانه، بی منت و شبانه روزی قدمی در جهت رفاه حال مردم وشهروندان بر می دارند تبریک وتهنیت عرض می نمایم. .

شهرداريها و دهياريها با توجه به وظایفی كه مطابق قانون براي سازماندهي امور مختلف شهرها و روستاها برعهده دارند ، داراي جايگاه وي‍‍ژه اي در سطح مديريت شهري و روستائي ، عموم شهروندان ، افكار عمومي ، نخبگان و  صاحب نظران و رسانه ها هستند و مجموعه فعاليتها و تشكيلات شهرداريها و دهياريها به دليل ارتباط با زندگي روزمره تمامي روستاییان و شهرنشینان ارتباط مستقیمی دارد و به طور منحصر به فردي در سطح جامعه مطرح است و شايد از اين حيث دستگاهي نظير آنها وجود نداشته باشد. .

خادمين مردم در شهرداري ها و دهياري ها شبانه روز در حال فعاليتند تا از طريق برنامه ريزي و اجراي اقدامات جديد، روستاها و شهر ها را مناسب زندگي و كار مردم نمايند. .

۱۴ تيرماه تحت عنوان «روز شهرداري و دهياري» از سوي شوراي عالي انقلاب فرهنگي و درج اين روز در سالنامه‌ رسمي كشور، شيوه نامه نكوداشت روز شهرداري و دهياري می باشد.

لذا از خدمات مجموعه مديريت شهري و روستائي كشور به ويژه دهیاران، مديران و كاركنان دهیاری ها و شهرداری ها و سازمانهاي وابسته جهت ارائه خدمات مطلوب و بي منت به عموم هموطنان به ويژه اقشار ضعيف و محروم و تلاش هاي آنها براي برقراري عدالت و رشد و پيشرفت شهرها و روستاها تقدیر و تشکر می گردد.

««محمود حسینی دهیار روستای سهمو جنوبی»»