عبدالواحد عليزاده رئيس شوراى سهموجنوبى در نشست شوراهاى بخش چاه مبارك خواستار حل مشكل قبوض برق شهرستان عسلويه شد
عبدالواحد عليزاده رئيس شوراى سهموجنوبى در نشست شوراهاى بخش چاه مبارك خواستار حل مشكل قبوض برق شهرستان عسلويه شد

به گزارش سایت خبری سهموجنوبی،

مطالبه عليزاده به شرح ذيل مي باشد


◽️موضوع برق به صورت يك معضل بزرگ براى شهرستان عسلويه تبديل شده است. دها سال از اين معضل ميگذرد و كما كان اين معضل حل نشده است.


◽️پس از استقرار اين همه شركتها و پتروشيميها مردم خوشحال بودند كه تمام مشكلات شهرستان اعم از آب و قبوض برق و اشتغال جوانان غيره حل شود ولي متاسفانه پس از گذشت سالها هنوز مشكلات هست و مشكلات بدتر از دوران قبل شده است.

◽️مردم شهرستان عسلويه بخاطر الايندگي موجود در سطح شهرستان، كشاورزيشان و دامداريشان و حتي دريا از پسماندهاى پتروشيميها سالم نمانده است.


◽️در مسئله اشتغال هم حق جوانان شهرستان بطور علنى و واضح تضيع شده و جوانان ما بايد براى استخدام در اين شركتها سالهاى سال منتظر باشند در صورتى كه از تمام نقاط كشور در اين شركتها كار ميكنند


◽️با توجه به اینکه مردم شهرستان عسلویه به اعتراف مسولین کشوری و استانی بهترین میزبان برای این همه فازها و پتروشیمیها بوده اند، شرم آور است که بخاطر قبوض اب و برق مردم را به دادگاه احضار شوند، حساب بانکی انها مسدود و اموال انها توقیف شود. واقعا نباید خوبیهای مردم را با این کارهای نابخردانه و غیر مسولانه جواب داد.


◽️علیزاده در پایان عنوان کرد: آب و برق جزیره لاوان از زمان اکتشاف نفت مجانی است و شرکت نفت یک بهداری بزرگ بصورت مجانی اعم از ویزیت و دارو و … در اختیار مردم گذاشته است. در صورتی که درآمد جزیره لاوان یک درصد درآمد عسلویه نمیشود. چرا در جزیره لاوان شرکت نفت متعهد این همه هزینه می باشد ولی در عسلویه با وجود این همه شرکتهای غول پیکر و فازها و پتروشیمها این قانون وجود ندارد؟